למה בכלל צריך קופירייטר לעסק? הקופירייטר הוא האחראי על תדמית העסק שלך ועל המיתוג שלו ומטרתו היא אחת- למשוך לקוחות פוטנציאלים ולהגדיל לך את המכירות. קופירייטר הוא שחקן רכש חיוני במחלקת השיווק של העסק שלך ועיסוקו בהמרת המסרים של העסק לשפה שיווקית. בכדי להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר על הקופירייטר להכיר היטב את המוצר או השירות, את יתרונותיו וחסרונותיו, תכונותיו ומרכיביו, במה הוא שונה מהמתחרים ובמה הוא מיוחד.
למרות זאת, קופירייטר הוא לא הבחור מהמשרד שכותב את הברכות לימי הולדת. קופירייטינג הוא מקצוע הדורש לימוד, ניסיון, מיומנות וכישרון ולא כל אחד שמכיר את החברה יכול למלא את התפקיד. קופירייטר טוב ידע ללמוד את המוצר ולתרגם אותו היטב לשפה שיווקית אך האם בכך תמה עבודתו של קופירייטר - בהחלט לא. למוצרים או לשירותים שלנו יכולים להיות קהלי יעד שונים אשר מדברים בשפה שיווקית שונה ולכל תחום מקצועי שאנו פועלים בו יכולה להיות שפה אחרת וביטויים אחרים ולכן קופירייטר טוב הוא קופירייטר אשר ידע לפנות לכל קהל יעד בשפה שלו ולהציג את העסק באופן הטוב ביותר.
חשוב לזכור גם כי העסק משתמש במדיות שונות הדורשות תכנים שיווקיים שונים. קופירייטר בעסק אחראי על סלוגנים וסיסמאות אך גם על עיצוב המודעות לעיתונות, מודעות הפרסום והתוכן המקצועי וחלק ניכר מתפקידו הוא עיצוב התוכן והמידע באתר האינטרנט של החברה. אם בכל מקום ובכל צורה שבה לקוח פוטנציאלי פגש בעסק שלנו הוא קיבל את המסר המתאים והרצוי סימן שהקופירייטר עשה את עבודתו נאמנה. קופירייטינג פועל על פי העיקרון של יצירת מסר שיווקי אשר ימשוך תשומת לב, יעורר עניין, יפתח תשוקה למוצר ויביא לרכישה. מסיבה זו קופירייטר מהווה את המפתח בהחלטה של לקוחות פוטנציאלים האם לרכוש את המוצר שלך וככזה חשיבותו לעסק רבה. קופירייטינג טוב יכול להועיל רבות לעבודת השיווק והמכירות של העסק- הלקוחות יכירו את העסק לטובה והמכירות יגדלו. עסק העושה שימוש בשירותיו של קופירייטר הוא עסק ממותג יותר, שיווקי יותר ומוכר יותר.
http://www.ivtext.co.il/שירותי-תוכן
קופרייטר
שירותי קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתרים ברשת